10 клас. Розпочинаємо роботу над проєктом
10
клас
Термін
виконання: листопад - грудень.
Звіт про виконання - до 15
грудня
Кількість учасників: індивідуальний або
парний (2 учні)
Теми
проєктів (на вибір):
1. Час і його вимірювання.
2. Як "працює" парашут.
3. Важелі в живій природі.
4. Вплив звуку та інфразвуку на живі організми, шумове
забруднення.
5. Залежність дальності польоту тіла від напрямку та значення
початкової швидкості.
6. Створення штучної гравітації.
7. Залежність гальмівного шляху та часу гальмування
від маси і швидкості тіла.
8. Аналіз рівня шуму в житлових та шкільних
приміщеннях. Рекомендації архітекторам-проєктувальникам.
Обов'язкові складові звіту:
Тема
Мета
Завдання
План роботи
Опис та результати досліджень
Використані джерела інформації
Висновки
З
чого почати?
Визначитись з однією з тем. Опрацювати інформаційні
джерела. Сформулювати мету та завдання проєкту.
Що
описувати?
Поняття досліджуваного фізичного явища, формулювання величин
які його характеризують. Історична довідка. Побудова (конструювання) діючої
моделі (установки), яка необхідна для дослідження (фото (відео) або замальовки).
Таблиці, формули, розрахунки, графіки тощо... (за потреби).
Що
у висновку?
Чому обрано саме цю тему? В чому її актуальність? Що
нового дізнались в ході реалізації проєкту? Чим та кому можуть бути корисні
твої дослідження?
Немає коментарів:
Дописати коментар